Hon spökar, jag hade rätt!

Minns ni att för ett tag sedan skrev jag om granntanten ovanför som hade dött?

Efter det kunde man höra hur det spolades på toaletten och man hörde tydliga fotsteg där uppe ifrån, alltid mellan 00 och 01 på natten. Jag trodde att det var nån som hade flyttat in, trots att man aldrig såg någon där. Jag tyckte det verkade konstigt, man hörde ljud därifrån men aldrig på dagen, dessutom så hade vi inte sett någon varken flytta ut möblerna eller nån annan som flyttat in. Men ivf så pratade jag med mäklaren/hyresvärden idag och han sa att den lägenheten med var till salu.
Samtal mellan mig o mäklaren/hyresvärden:
- Vet du om hon dog i lägenheten? Frågade jag
- Ja, hon dog där svarade han
- Okej, men då går hon igen, för vi har hört att det har spolats på toaletten och tydliga fotsteg efter att vi gått o lagt oss vid 12-tiden på kvällen.
- När då? Nu igårkväll?
- Nej, innan vi flyttade där ifrån, nästan varje kväll, så vi trodde att det hade flyttat in någon men då är det väl hon som spökar.
- *skrattar* Jaha, och jag som har vatt där nu några gånger
- Men berätta inte det för köparna
- Nej, verkligen inte. Där ser man på...

Kommentarer
Postat av: Emma Simsek

haha nej jag har nog inte heller gjort bort mig så illa någongång vad jag kan minnas :)



btw, läskigt med den döda tanten.

2008-08-22 @ 17:31:12
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh du måste se den snarast! Helt fantastisk var den!!!

2008-08-22 @ 19:13:08
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback