Gårdagen

Ca 12.30 igår körde jag mot Landskrona, väl framme så snackade vi litta skit, var en runda på Öb o sen ner till Rhodos o åt  världens godaste Bolognese :o) Efter det var klockan nog 16.30! Var tog tiden vägen? Åkte tillbaka till A en stund innan vi körde hem till S som skulle ha sexparty. Kuk kuk eller nej kul kul! S bjöd på jättegod chili con carne o sallad med massa vitlök :o) Gott i gott gott :o) Stannade där hela kvällen o festade eller ja de festade o jag drack hallonsoda. Var jättekul o komma upp o träffa alla, evigheter sedan sist! Synd bara att det är så långt! Körde 18mil igår! Men ivf efter 00 nångång körde jag A o 2 till stan o sen körde jag hem. Var hemma innan 2 nångång, gick o lade mig vid 3 o kunde inte somna så jag slog på tven o tittade på en jättebra film som slutade innan 5, då K vaknade o ville ha mat. Bara o se till att gå upp. När jag lade täcket över K som nyss hade somnat var klockan 5.44.. M hade lovat att gå upp med honom imorse som tur var :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback