tur i oturen?

Förra veckan var jag inne o spärrade mitt bankomatkort för internetköp. Fråga mig inte varför, tyckte väl att det var säkrast. Men ivf så var det någon som ringde mig 2grr från dolt nummer nu ikväll när jag var o jobbade. Jag svarade inte för orkade inte prata med nån jobbig telefonförsäljare. Nu ikväll frågade jag M om någon hade ringt o sökt mig o han svarar ja de ringde från din bank o frågade om jag nyligen hade varit utomlands.
Ringde nyss till deras kundtjänst som tydligen har nattöppet :o) Och jodå någon hade försökt sno pengar från mig! Tack vare att jag hade spärrat det för internetköp så hade de inte lyckats :o)
Nu är mitt kort spärrat och ett nytt på väg hem :o)

Tack till handelsbanken som upptäckte det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland har man turen på sin sida =)=)

2010-05-26 @ 00:26:38
URL: http://litenfjelner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback