1maj

Trodde att jag skulle få sovmorgon idag men oj så fel jag hade! Var ute hos svärmor igår o grllade korv. De brukar ha ett litet bål med eftersom det är eldningsförbud och att det blåste så mycket som det gjorde så blev det inget.

K busade hela kvällen med sin kusin tills det att vi åkte hem strax innan 23. Ändå  så vaknade han innan 8 imorse... så det var bara till o gå upp. Han ville dock bara ha välling o sen gå o lägga sig igen, funderar ¨på om jag ska gå o lägga mig jag med..

Idag hade jag tänkt gå ut o rensa ogräs och så sallad o morötter :o)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mmm det låter gott. Saknar dig! Hur är det? Min mobil funkar inte, men berättar mer när vi hörs eler ses

2009-05-01 @ 16:19:44
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback