Aj!

Fjäskade för M igår så han gick upp med lillkillen imorse så jag skulle få sova lite längre än till 8.. Jag vaknade 8.15, då sov båda två fortfarande. 30min senare vaknade lillkillen o jag väckte M som gick upp :o) Jag fortsatte läsa en gammal mama tidning och somnade efter en stund. Vaknade igen av att lillkillen öppnade dörren och tittade på mig med ett jättestort leende och klättrade sen upp i sängen till mig :o) Han har en förmåga att slänga sig bakåt o är man inte beredd så kan det gå illa. Denna gången var det min läpp som fick sig en smäll, aj! Magnus hämtade en liten burk med äppelmos från frysen som fick kyla :o) Fick reda på att klockan var 11.35!! Jisses! Jag var verkligen trött!



Kommentarer
Postat av: Annie

ALLA é värda att sova ut ibland! Så det var du väl unnad sötnos! <3

2009-06-04 @ 14:42:21
URL: http://toootzie.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Skönt att du fick sova ut. Inte kul med läppen

2009-06-05 @ 00:27:38
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback