Utmanad

Jag blev frivilligt utmanad av http://www.annawii.devote.se/blogs/297618/utmaning.htm

För 5 år sedan...
Träffade jag M och blev tillsammans med honom :o) Sommarjobbade på ett stort och känt nöjesställe här nere i Skåne

För 3 år sedan...
Fick jobb på samma företag som jag jobbar på nu. Köpte min första bil, en röd toyota starlet :o)
S avlivades i september :o(

För 1 år sedan...
Hade jag nyss kommit hem från Jamaica (6 maj). Tre veckor senare ungefär blev jag gravid :o)

För 3 månader sedan...
Gick jag hemma o städade och var allmänt less på allt och väntade bara på att K skulle vilja komma ut, o det gjorde han 12 dagar efter BF :o)

Igår...
Var vi på BVC, en sväng på jobbet o snackade skit o hämtade M, gjorde min übergoda marinad o åkte sen ut till svärföräldrarna och grillade.

Imorgon...
Ska jag träffa J i Malmö, ska leta kläder som jag kan ha på dopet och efter en keps till k. Blir antagligen en fika på Espresso House med :o)

Om ett år...
Har jag börjat jobba igen *suck*  förhoppningsvis på ett annat ställe än där jag är anställd nu. M går förhoppningsvis hemma med K.

Jag utmanar:
min syster o alla andra som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback