Fullt upp

Hade fullt upp hela dagen igår, vi började morgonen med att lämna lillskiten och sen körde jag och tränade. Satt sen i några timmar och fixade med pappas present. När vi var på väg hem vid 15-tiden så var sjöbo dagarna i full gång så vi stannade och tittade på lite hästar inne i byn och gick o tittade när Drängarna upträdde. Väl hemma igen började vi ändra om och städa i datarummet. Helt plötsligt var klockan 18.30 och vi tände grillen. Efter maten åkte jag och lillskiten iväg o handlade godis..

Idag har jag redan hunnit med sovmorgon till 9.30 ungefär, dammsugit, startat en maskin tvätt och nu väntar jag på en som jag ska laga en nagel på..


Jag fick hjälp med att putsa fönsterna en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback