Söndag

Idag har det hänt en hel del :o) i förmiddags var systern och hennes pojkvän här en stund. Strax innan 12 körde jag o pågen till Lövestads marknad o fyndade vinterkängor, åkte karusell och åt langos. På hemvägen stannade vi hos ett par kompisar och drack kaffe :o) Innan vi kom hem så blev det en sväng in om affären.. Jag hann vara hemma i 5min och sen var jag plötsligt barnvakt till pågen och hans kusin. Blev middag rent för sent o pågen som inte sovit på hela dagen var riktigt gnällig :o/ Han somnade med en gång när jag lagt honom trots det var innan "normal" läggdax..

Nu blir det sängen även för mig, klockan ringer 5 imorgon :o/ Funderar på om jag ska börja läsa nya numret av mama, en bok eller titta på nåt tråkigt tvprogram..

Ser fram emot veckan som kommer, middag hos mamma, får förhoppningsvis 2 positiva papper från jobbet, födelsedagsfest, middag hos mormor och långledig i helgen :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback