Onsdag

Usch vad jag fryser! Har tänt en massa ljus och tatt en tjocktröja på mig, funderar starkt på att rota fram mina älg inneskor som har legat i en soppsäck sen vi flyttade hit...

Ska strax börja med maten, ikväll blir det korvgryta med pasta som brukar uppskattas. Senare ikväll blir det ett marabou choklad när det är säsongspremiär för grey´s :o) Enda programmet som jag bara INTE får missa!

Ska till Hörby på fredag o fixa naglarna, har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska dekorera dem än..


En trött Angelica förra veckan, jag blev en av de 1000 första som fick ett smakprov på nya vintervit.
Nästan lite för söt för min sak och inte lika krämig som de andra men ändå helt okej


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gör man för att få smaka det???

2010-10-11 @ 16:17:09
Postat av: Laila♥

Du är alltid så fin :)

2010-11-01 @ 11:39:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback