Senaste dagarna

I onsdags efter jobbet körde vi in till nova. För några dagar sedan hittade jag ett presentkort på kappahl från 2008, så jag var jue tvungen att handla upp det! Hittade ett par gladiator sandaler som jag skulle kunna tänka mig att köpa, men egetligen hur skulle det se ut om jag kom med såna en dag? Inte riktigt min stil..

Igår var vi ute på lannet hela dagen, firade mammas födelsedag. Systern åkte med oss hem, vi satt mest o tittade på tv och spelade mario bros på wii innan hennes pojkvän kom o hämtade henne. Har föresten fått en inbjudan till hennes 20-års fest, helt sjukt att min LILLAsyster fyller 20. Hmm får nog sluta kalla henne för lillasyster och bara syster känns det som.

I förmiddags var jag o handlade på kvantum, nästan 1000kr fattigare fast ändå fick jag knappt nåt med mig hem känns det som. varför är mat så dyrt? Det ska jue ändå bara ätas upp? Men jaja, i eftermiddags var jag o lillkillen (kanske ska sluta kalla han osse för lillkillen, han är jue inte så liten längre..) varit ute o plockat upp en hel hink maskroser men ändå syns det inte :o/ Innan jag började med middagen så satt jag o K i soffan o planerade morgondagen :o)

Imorgon ska jag ner till Ystad o träffa en eller två vänner :o) Ska även hämta min mors dag present till mig själv som jag beställde förra veckan :o) K måste följa med eftersom M ska iväg, så har lovat K att leta upp nån lekplats efter att vi träffat mina vänner. För hur kul är det egentligen o dras med mamma o hennes vänner i några timmar i stan?

Har förresten bokat tid nu till att bygga mina naglar :o)


Nån som vill ha ett glas mjölk?
Vårt kylskåp april 2010


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Auja jag är ju ändå fortfarande yngre än dig även jag fyller 20 :P

2010-05-19 @ 12:03:00
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback