J-la skit!

Var o skulle hämta min mors dag present idag, expediten letade och letade tills hon hittade beställningen... De hade skrivit att den är klar den 20 alltså på torsdag! Men till mig sa de att den skulle vara färdig igår, blir så less! Nu måste jag vänta ytterligare en vecka :o/ Jaja, får se det positivt att det kommer att bli en bra vecka. Jag jobbar förmiddag, ska hämta mors dag presenten, bygga naglarna och på lördag blir nog osse en nice dag fast jag inte vet vad jag ska göra än..

Hade en bra dag ivf med mina vänner :o) Var en sväng inne på lindex o sen satt vi inne på espresso house i två timmar *s* Hittade en parfym inne på Åhléns som jag vill ha, den var litta dyr men tänkte att den finns säkert billigare på nätet men duktiga jag kommer inte ihåg vad den heter :o/

Nu ska jag fixa middag och ikväll blir det väl lite tv/internet/wii-spelande som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha stämmer bra =)

2010-05-15 @ 22:19:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Josefine

Var det inte den nya av Jessica Simpson? Borde ju räcka att du typ googlar på henne

2010-05-16 @ 17:35:27
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback