tog bara tre timmar!

Var o handlade imorse, köpte ciggaretter men glömde såklart att hämta ut dem! Måste dit igen, hoppas koden fortfarande är sparad så jag får ut det..

Ända sen jag kom hem har jag suttit här, har registrerat mig ett x antal bemmaning sidor och sökt nåna jobb. Det är bara att hålla tummarna. Jag fick 11 A4 sidor med länkar till olika jobbsajter så jag vet vad jag ska göra när jag har tid över...

Nu ska jag snart iväg o hämta lillkillen, men innan dess blir det några knäckemackor kom på att jag inte ätit nåt än. I eftermiddag blir det väl det vanliga, plocka undan leksaker, diska och fixa middag..

Vill köpa ny camera, men vet inte om jag ska vänta eller börja leta efter nån billig. Får se hur jag gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback