Torsdag

 

Vatt en bra dag för en gångs skull :o) Började imorse med att inom 10min blev jag tillfrågad av två stycken som vill ha hjälp med farmville. Får ta o hjälpa dem komma igång en dag. 

När lillkillen var på dagis så var jag nere i Ystad hos en kompis som jag träffar rent för sällan :o/ Hemma har jag lekt lite med kameran, försökt redigera foton, lagat spaghetti o köttfärssås och hjälpt M sätta upp väggljusstakarna som finns på bild här under. Imorgon ska jag ner till Ystad igen för att äta lunch hos mormor o morfar och sen ska jag in till pappa en sväng, inte vatt där sen 5minuts besöket på julafton..

Idag har jag lärt mig att man inte ska ha nytvättade kläder när man hälsar på någon som har bebis/små småbarn i huset ;o)


inte den bästa bilden direkt...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Naw vad söt han är

2010-02-12 @ 00:16:42
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback