Lördag

Är nästan nysshemkommen från kvällens powerwalk, känns riktigt bra. Har vatt ute o gått nu i 3 veckor, om inget annat så märks det lite på kondisen :o)

Inatt har jag o lillkillen legat på soffan o sovit tillsammans :o) I eftermiddags hade vi besök av M's gamla kompis o hans familj, inte ofta man träffar dem så det var kul :o) När de hade åkt så spelade vi rockband o sen blev det kycklingklubbor till middag *mums* Matvraket (ni vet säker själva vem jag menar) åt en hel klubba + potatis och 1½ glas mjölk. Han kommer att äta oss ur huset när han är tonåring!

Nu ska jag gå o tappa upp ett bad o läsa en tidning o dricka en cider :o)

Föresten mamma, lillkillen började skratta när jag berättade att vovven på fotona ska heta ELSA ;oÞ


Kommentarer
Postat av: PappiGojan

GAMLA! vem kallar du gammal ^^.

Lika awsome var gång, tyvärr kunde vi inte stanna så länge. Men bättre än inget =)

2009-11-07 @ 21:00:50
URL: http://pappigojan20.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Låter som en bra dag

2009-11-08 @ 13:41:04
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: mamma

Lillkillen skrattade säkert bara för att göra dig glad, fniss

2009-11-08 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback