Senaste dagarna

Onsdag: Skulle ner till Ystad på kvällen för o träffa 2 kompisar, 5min innan jag skulle köra kom svärmor (tur var väl det) och när jag gick ut till bilen så kom M :o) Jag körde ner o hämtade först upp C och sen A. Ut till skogshyddan o beställde pizza. Det tog tid innan vi fick dom men gott var det! :o) När våra pizzor var uppätna spelade vi minigolf, jag kom sist men det var kul ändå :o) Osse åt vi glass, det är ett måste när man är ute vid jakten! Jag åt mjukglass med vit chockladsås, smakade precis som magnum vit.. C var trött o ville hem så körde henne hem och jag följde med A hem o satt o snackade skit med hennes mamma o bror. Jag var hemma vid 00-tiden. Då var svärmor fortfarande kvar o J så det blev lite skitsnack med dom med..

Torsdag: Gjorde inte rent för mycket på förmiddagen, satt vid datorn och åt lite rabarbepaj som de hade smällt ihop kvällen innan. Vid lunch tid körde vi mot ingelsta kalkon och åt för att fira morfars 75-års dag. Det var riktigt gott och mäktigt! K fick en egen portion med 3 gigantiska köttbullar. Systern o jag åkte linbana eller vad det heter efter några om o men *s* På vägen mot Ystad stannade vi på kvantum i tomelilla o köpte dassapapper (nu vågar man gåpå toa igen här hemma) I kolonin hade mormor gjort två stycken tårtor *mums* K gjorde nr 2 och mormor fick ett skrattanfall efter att jag bytat på honom, jag tyckte dock inte att det var lika kul... Körde så vi var hemma vid 18-tiden.. Vi satte upp lampor i sovrummet! ÄNTLIGEN! Nu är det bara taklampan och lackhyllan som ska upp.. På kvällen tittade jag på dirty dancing 2 och satt här när det var reklam.

Fredag: K sover fortfarande så fattar inte vad jag gör uppe egentligen, har ingen aning om vad jag ska göra idag, tvätta? Vill upp till Landskrona imorgon men har inte råd med bensinen :o/
Bilder från torsdags:

       


K äter citron på ingelsta *asg*

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mmm tårtan såg riktigt god ut. Naw vad söt K är då han äter citron. Ser verkligen på minnen att det var surt.

2009-05-22 @ 19:41:46
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: E

Stackars K, han ser ju rent fördärvad ut, hihi. M brukar med göra roliga miner med citron

2009-05-22 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback