Fredag

Det blev stekt kycklingfilé, ris och bearnaisesås till middag, riktigt gott :o)

Det var samling för M's lag här innan ikväll, jag o en av killarna körde lite colin mcray på xboxen, jag lyckades faktiskt vinna en runda! WooHoo! En annan bana kom jag i mål 15 hundradelar efter honom :o/ Det var kul :o)
De körde för en timme sen ungefär och jag har roat mig med lillillens läggrutiner osse har jag läst igenom systerns o hennes kompis projektrapport..

Nu funderar jag på om jag ska se nån film men vet inte vilken. Är inget bra på tv ikväll men vi har en hel del filmer o välja mellan... Ska nog ta foto på vår filmsamling en dag, den är inte så liten...

Har VH1 igång inne i stora rummet, de spelar bra musik för en gång skull, gamla godingar från 90-talet. Vad kommer dom att kalla musiken från detta årtiondet sen? 00-talet?


Förra veckan

Kommentarer
Postat av: Annie

Stor gossen blivit ;)

2009-05-16 @ 00:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback