Det var jue bara spånen!

I lördagseftermiddag tyckte vi att det luktade lite konstigt i köket men tänkte inte mer på det.. när våra gäster kom på kvällen så noterade några av dem aromen i vårt kök. På söndagen var det ännu värre, jag var inte ute i köket för det luktade nåt fruktansvärt o M var inte hemma så jag kunde inte skicka in honom för att undersöka det... Idag har vi dragit ut diskmaskinen (trodde att kanske vattenslangen kommit i kläm förra veckan o det nu var fullt med mögel där bakom), kollat nogrannt under vasken, tryckt ner våra näsor i blommorna m.m. Nu ikväll kom jag på att K spillde mjölk på ena stolsdynan nu i veckan.. Så dom tryckte vi osse ner näsan i o stoppade in i tvättmaskinen o hade fönsterna öppna ett tag.. MEN INGET FUNKADE! DET LUKTAR FORTFARANDE! När jag badade K så kom M in i badrummet med spånpaketet som han använde när han städade till kaninen i lördags. Där var det! Men fy faen vad det luktar! Imorgon ska jag ringa kundtjänst o klaga! Man kan jue alltid hoppas på att vi får kompensation för vårt mögelluktande kök.. imorgon ska jag iväg o köpa ny spån o städa kaninburen med en gång!



Vi var föresten 6st som spelade poker här i lördags, jag kom tvåa :o) Jag är lite stolt över mig själv faktiskt :o)
Jag vann 50 kr :o) Eftersom M betalade min insats på 30kr så, tack tack :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback