Dagens planer

När M kommer hem från jobbet om en timme ungefär ska jag bege mig till granngården för att köpa mat o hö till marsvinen o kaninen, ska nog även köpa fröer till sallad o morötter med. Får se vad det blir. Efter det ska jag ut till mammsen o hämta en sån dära grövre sax av nåt slag (vet inte vad det heter) för att klippa fruktträden. De är stora o yviga! Gissar på att de inte har blivit klippta på flera år...

Igår på barnloppisen hittade jag mycket för 210kr! Termosjacka+byxor som passar till hösten/vintern, gummistövlar, några jättefina tröjor, camobyxor *s* och gympaskor... Allt är jättefint :o)


Tittut!! Foto från förra veckan..

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad de små växer fort =) Sååå söt <3

2009-03-27 @ 12:14:18
URL: http://toootzie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback