Typiskt!

Lillkillen sov i en evighet kändes det som innan idag, när han väl vaknade och vi skulle iväg så började det spöregna! Beslöt mig för att vänta max 45min o sen ge mig iväg, regn eller inte regn. Det slutade inte, så jag plockade fram lillkillens regnställ o klädde på honom. Tror ni inte att det hade slutat regna när vi var påklädda? *suck* Tur jag inte bytade till jacka på lillkillen eftersom han hittade x antal vattenpölar att leka i på dagiset där jag var o röstade *s*

Vi åt lasagne till middag, visste ni det att matrester fungerar precis lika bra som hårspray? Lillkillen fixade en jättefin frisyr på sig själv *s* Plockade inte fram kameran vilket jag ångrar för tillfället...

Imorgon börjar inskolningen :o)




Kommentarer
Postat av: Annie

Lycka till! <3

2009-06-07 @ 23:58:45
URL: http://toootziee.webblogg.se/
Postat av: mamma

Heja Lillkillen!!

2009-06-08 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback