Nya rutiner?

Känns som jag har fått nya rutiner nu när sommaren har börjat på allvar. När lillkillen är på dagis på förmiddagen så sitter jag vid datorn/städar/äter frukost i lugn o ro m.m. När sen lillkillen kommit hem så är han så trött så han sover 2-3timmar och då ligger jag på luftmadrassen i poolen :o) När han sen somnat för natten så är det dax för kvällsdop o sen duschen. Efter det blir det datorn en stund och sen somnar jag i soffan framför något tråkigt program på tven *s*

Idag har jag fått sovmorgon! Det var välbehövt! Har knappt kommit upp ur sängen den senaste veckan när klockan ringt så trött jag varit. Men ivf så gick M upp med lillkillen idag strax efter 7 :o) Jag låg kvar o sov till strax innan 10 :o)
Idag ska vi till Bo Ohlsson och köpa en ny luftmadrass (har badat sönder den vi har nu) osse ska vi ha mer ph-minus till poolen..


Lillkillen med sin gudfar nu i veckan

Kommentarer
Postat av: Nikki

Du har verkligen en sjukt fin blogg!

2009-07-06 @ 16:09:45
URL: http://nitti.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Jimmy på bilden ju ^^.

Skönt och komma in i rutiner ju.

Min stora kille börjar skolan nu i augusti och lillan på dagis i augusti ^^

2009-07-07 @ 22:52:55
URL: http://chibi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback