2008

Jag gör som många andra bloggar!

Januari: Jobbade några få dagar innan jag påbörjade min föräldraledighet. Besiktade min bil för första gången!

Februari:  VÄNTA!!! Gick o väntade hela februari på att K skulle vilja komma ut. Fick tiden att gå genom att städa lägenheten och vara på en massa kalas.



Mars: Kom hem från BB och förökte komma in i vardagen igen...

April: Ny tvättmaskin! WooHoo! :o) Mormor fyllde 75! Fick bra kontakt med M :o)

Maj: Blev bra kompis med C :o) Baka, handla, planera inför dopet. Fick fotvård för första gången. Någon försökte stjäla bensin från min bil!

Juni: VARMT!! K döptes :o) Vi började att leta hus och fick hem Ozzy


Juli: K sov borta för första gången. Vi fick huset! Börja packa ner allt i lägenheten

Augusti: Måla, tapetsera. Flytta! :o)  K 6månader gammal :o)


September: Planterade jordgubbar *mums* vad det ska bli gott nu i sommar :o) Spenderade 2 dagar till att göra äppelkakor. Hämtade K's 6-månaders foton :o) Flyttstädade och sålde lägenheten

Oktober: Både jag o K var sjuka i 1½vecka. Sålde bilstolen...

November: Klippte av mig håret. Jag o M vatt förlovade i 4år. Fick ansiktsbehandling första gången, AAJJ! Hade maginfluensa :o/


December: Jag fyllde 25 :o) Vi har vatt tillsammans i 5år!  Åt julbord inne i Malmö o hade kul tills man kom hem på natten o fick reda på att svärfar hade dött :o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback