Tråkmåndag!

Då var dags att gå upp tidigt idag för o lämna lillkillen på dagis... När han var där o busade satt jag vid datorn (som vanligt) och spelade farm town tills en kompis ringde o ville komma hit en sväng. Vi satt o drack kaffe o snackade skit tills det var dax att hämta barnen på dagis :o)  Lillkillen var jätteledsen när jag kom, fick reda på att han vinkat av ett annat barn o mamma när de gick o sen blivit jätteledsen... bästa kompisen kanske?

Fick ett kit lösnaglar innan i veckan, sånt skit! när man har såna så ska man inte göra ett dugg! Man kan varken räfsa gräsmattan, byta blöja eller bada.. de bara trillar av. Får se om jag orkar sätta på nya kväll.. SKA gå till en nagelbyggare  o få det ordentligt fixat sen nån gång i framtiden...

Nu snart får jag väl gå in o väcka M eftersom jag ska köra en annan kompis till Veberöd och lillkillen ligger o sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback