Dagens shopping :o)


Nya skor till lillkillen, strl 23 och 24! Han har stora fötter redan, vilken storlek kommer han ha när han är vuxen? 46 som sin pappa?


Hårsnoddar, ansiktsrengöring, nytt lila nagellack osse fick jag en extern hårdisk av M till alla foto :o) Där ska få plats ca 200 204 foton! Så det är bara att fotografera på!


M köpte ny dataskärm som man kan se lite bakom den silvriga. M tyckte att jag kunde ha den silvriga till min dator men vi får se...

Köpte en tröja med men den glömde jag att fota, jag fick M till o ta en fika på espresso house :o) Det tycker vi om :o)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv. haha nej verkligen inte.. klart man änvänder hellre en ny data än en gammal stationär :P

2009-08-27 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback