År, månader och dagar

För 5 år sedan...
Mina föräldrar skildes och jag, pappa o lillasystern flyttade från ett STORThus till en liten 3:a i Ystad.

För 3 år sedan...
Flyttade hemifrån! Var arbetslös i 26 dagar :o)

För 1 år sedan...
Hade vi nyss fått huset o höll på o packa upp lådor! Augusti2008

För 3 månader sedan...
Var o fotades med lillasystern o en vän :o) Hade en helkväll med två goa vänner :o)Inte ofta det händer :o/ Var på ingelsta kalkon o firade morfars 75 år dag Maj2008

Igår...
Badade jag lillkillen vilket var ogjort jobb eftersom vi körde ut till mamma på lannet på eftermiddagen o stannade där resten av dagen..

Imorgon...
Har jag inget mer planerat än hämta o lämna på dagis.. Lust att komma hit o dricka kaffe E?

Om ett år...
Har jag jobb igen och förhoppningsvis har vi sparat ihop en liten peng till nytt kök!

Jag utmanar:
De som känner sig utmanade!

Gjorde detta testet förra sommaren. Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback