Fredag :o)

Tycker att jag har vatt riktigt duktig idag för en gångs skull :o) Var uppe vid 7.30 tiden. Jag har hunnit med riktigt mycket för en gångs skull, förutom det vanliga (välling, blöjbyte o frukost) så har jag plockat leksaker i hela huset, dammsugit, tvättat golven och städat till marsvinen. K har osse hjälpt till som vanligt :o)

I eftermiddag blir det kanske en tur till skåne plantor i staffanstorp med E, om det inte blir av så ska jag gå ner till verkstaden o ta ur stereon som jag glömde igår.. ikväll kommer svärmor, hon ville bjuda oss på grillat hemma hos sig men eftersom vi inte har nån bil för tillfället så kommer hon hit med maten istället :o)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det låter riktigt gott. Vad är det som har hänt med din bil?

2009-04-24 @ 14:06:11
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback