Söndag...

Idag har jag hunnit med mycket! D åkte hem vid 13-tiden sen dess har jag vatt i full gång nästan hela tiden! Jag har satt in alla lasse åberg glasen m.m som jag diskade igår i vitrinskåpet, bäddat rent i sängarna, lagat min säng, dammsugit ordentligt i hela huset! Det tar sin lilla tid att dammsuga nu! Det tar inte 10min som det gjorde innan :o/ Så mycket damm man samlar på sig så fort! Jisses, var "bara" 5veckor sedan vi flyttade hit o såna dammtussar där var under sängarna redan! Har gjort mer idag men det orkar jag inte rabbla upp.

Tänkte att jag skulle titta på Hitch på tv ikväll, har sett den massor av gånger redan men det går väl inget bättre på tven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback