Så patetiskt!

Alla fjortisar hänger vid konsum på helgerna! Jag blev godissugen innan 21, så jag slängde mig i bilen o körde, utanför möts jag av ca 8 fjortisar som skriker, röker o leker tuffa. Går in i affären o hur många fjortisar möter jag där som plockar lösgodis? En j-la massa! När sen kommer ut igen eller rättare sagt innan jag kom ut så fick jag armbåga mig fram för att ens kunna komma ut genom entrén!  Hoppas verkligen inte att K kommer att bli sån om några år, hänga utanför Konsum o leka tuff...

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas han inte blir så och hoppas han inte blir en fordonselev med attityd. men de snacket har jag redan haft med honom :)

2008-09-26 @ 22:51:06
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback