Lövestad

Babycafeét började idag!  Fick ett sms av E tidigt imorse, M var snuvig o hade sovit jättedåligt så de skulle inte dit. Men jag tänkte att jag kan jue köra dit ändå. Man behöver jue faktiskt inte ha nån med sig överallt! Så jag körde dit :o) Vi lekte med barnen, sjöng o fikade. Kul o komma ut o träffa folk så man slipper sitta inne helt själv. På hemvägen hann vi inte köra många minuter innan K sov i bilstolen, han vaknade inte ens när jag bar in honom! Och då ÄR han trött! Han vaknade när jag knäppte upp hans jacka o skulle bära in honom i sängen men han somnade lika fort igen *s* Hoppas han sover länge!

Resten av dagen har jag inga planer förutom laga mat o dammsuga kanske, vi får se vad dagen har att erbjuda. Kanske får köra D till stationen med. Vet inte när han hade tänkt åka hem men han har vatt här sen i lördags så, han får stanna så länge han vill o det han om :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback