DET SNÖAR!

Det snöar i september? Eller nej, skulle inte tro det.. snöar jue knappt ens när det är vinter..
Men olika nederbörd låter jue på olika sätt när det landar på marken. Regn låter på ett sätt o snö på ett annat. Men ivf så var jag ute o rökte nyss o då lät det precis som dom det snöade! Så besviken jag blev när det bara var regn, fast iorförsig så hade jag nog trillat ihop av förvåning om det hade vatt snö...

Snart ska jag resa mig härifrån o gå o  bädda in K i täcket  o sen värma lite av äppelpajen jag gjorde igår o titta på Legally blond på tv..

Kommentarer
Postat av: jessica

du har fått cykelnyckeln. smatidgit som ni fick hemnyckeln :P däremot har jag den vita grejnyckelknippan kvar.. glömmer den varje gång..

2008-09-16 @ 22:16:41
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback