Alla dessa j-la flugor!

Ahh blir så irriterad! Flugor, flugor o flugor! De håller sig visserligen i köket men ialf! Har vi det så himla äckligt? nej , verkligen inte! Hittade en annan bloggare som hade samma problem o hon hade fått tipset att hälla lite vitvinsvinäger och en droppe diskmedel i en plastmugg och det funkade hur bra som helst! Det skulle tydligen krylla av flugor där efter ett tag. Jag testade och nu har muggen stått på vasken i ett dygn o inte en enda fluga har tyckt det var intressant! Vad gör jag för fel? Blandade jag fel? Hade jag fel diskmedel? (jag hade i yes-äpple) Hade jag fel vinäger?

Nån som har nåt annat bra tips som dödar flugor? O nej, flugsmällaren är inte rolig ;o)
Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback