Min fina lilla pojke


Min fina lilla pojke är jätteförkyld! Näsan rinner o han nyser ofta och är hes! Han har precis somnat efter 2 timmars skrikande! Ända gången han har vatt tyst har vatt när jag har "klappat" honom över ryggen. När greys anatomy skulle börja så lade jag han i vagnen o körde den fram o tillbaka.. Även då var han tyst men vägrade att somna! Tillslut gjorde jag lite mat, han åt knappt 30ml innan han somnade som en stock!

Tvättade våra röd/vit/grå rutiga lakan nu ikväll, hängde nyss upp det o de vita rutorna är nu ROSA! Hallå, hur har det gått till? Har haft dom i snart 3 år o de är tvättade många gånger och de låg i tvättmaskinen högst 30min efter att den var klar!

Kommentarer
Postat av: jessica

kenneeey! :P

2008-10-02 @ 09:04:13
URL: http://jessicapilman.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Så söt han är :)

2008-10-02 @ 19:54:15
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback