Han är snäller :o)




M bytar bajsblöja på K, checka in gasmasken! ;o)

Fick låna M's dator för att kunna gå in o blogga :o) Så konstigt det känns att sitta vid en stationär dator! Man måste jue trycka ner tangenterna mycket! (om man man jämför med min lap top)


Torsdag: Städade o dona litta, såg sex and the city filmen på kvällen :o) Så himla bra! Var länge sedan man både grät o skrattde åt samma film!

Fredag: Jag sminkade mig för en gångs skull! Senast jag gjorde det var nog på nyårsafton! Och nej jag skojar inte!  Vi var hembjudna på middag hos mormor o morfar. Hon bjöd på sillamacka till förätt, kalkon med tillbehör, äppelkaka till efterrätt och sen tårta o kakor! Puuh! Tror ni vi var mätta sen eller? När vi kommit hem fick jag reda på via min systers blogg att de firade guldbröllop?

Lördag:  Idag har jag vatt i Ystad o fikat med en kompis :o) Hon berättade en sak för mig som jag verkligen blev inte gillade! Var inte långt från o börja gråta.. Men det "löste" sig senare under dagen :o)
Idag har jag o systern även kommit på vad vi ska köpa i julklapp till mamma o hennes gubbe samt till pappa o hans tanta. Så nu ska det bara köpas med :o)
Nu tror jag att jag antingen ska spela sims på min dator eller titta på SATC filmen igen :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback