Gårdagen

Var i Malmö hela dagen igår nästan, körde ut till mamma vid 10 för att lämna K. Hon hade dock inte kommit hem från ica än så fick sätta mig o vänta.. Var i Burlöv strax innan 12, gick o kollade litta på kläder o dyl. Satte mig sen på Espresso House o fikade :o) Efter 13 körde jag mot caroli, vandrade runt där lite innan jag började traska mot Len hud. Ansiktsbehandlingen var till en början jätteskönt! Men sen började hon vaxa ögonbrynen och plocka pormaskar. Aaajjj!!! Men vill man bli fin får man lida pin, eller vad heter det? Jag blev ivf nöjd med resultatet :o) Är så len o mjuk! :o) Jag var tillbaka hos mamma 5min innan hon skulle bli hämtad o skulle på galej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback