Fredag

Tänkte att jag o M skulle iväg o köpa en julklapp idag, men det hade inte han tänkt fick jag reda på när han kom hem. Han o J skulle till City Gros o undrade om jag ville följa med (för en gångs skull) Men ivf så fick jag välja mellan att åka iväg o köpa julklappen själv, stanna hemma eller följa med J o M. Jag följde med J o M. Vi var hemma för ca en timme sedan. M köpte SATC filmen som jag skulle få i födelsedagspresent. Då tyckte jag att jag kunde köpa hans present (eftersom jag sett min så kunde jag göra det samma mot honom) Men han tyckte inte att jag skulle köpa den för då skulle det jue inte bli nån överraskning. Det hela slutade med att M fick sig en liten tankeställare och jag fick filmen i försenad förlovningspresent istället :o) Men vet inte när jag ska se den. Vill se den o trycka i mig chips o dippa, (mmm det var länge sedan) nu ikväll är jag rent för mätt o dessutom så vill jag se singing bee om en timme, imorgon är vi inte hemma, söndag-onsdag är där rent för mycket roligt på tven... Såna problem man kan ha va?

Kommentarer
Postat av: jessica

fan jag tänkt och köpa den i present till dig. jag får la hitta på nått nytt :P

2008-11-07 @ 23:39:35
URL: http://jessicapilman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng som du sedan växlar in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra söndag:)

2008-11-09 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback