Busunge!

Förra veckan när jag som vanligt gett K välling till frukost o han lekte på golvet efteråt så började han krypa ut i hallen o sen in i köket o ställde sig o bankade (det är väldigt roligt) på djurens burar. Jag hörde honom hela tiden så jag satt kvar i soffan o titade på nyhetsmorgon. Där blev knäpptyst från köket så jag reste mig för o kolla vad han gjorde, var tror ni att jag hittade honom? Han satt uppe på kaninburen! Börjar nästan tro att han är mer apa än människa *s*



Duktig pojke till att klättra?
Tur att plasten inte gick sönder!

Kommentarer
Postat av: jessica

jasså, trodde jag inte :P haha så han lyckades få tag i vattenflaskan också, hahah vilken buse.

2008-11-24 @ 12:13:32
Postat av: Moni

hej hej länge sen, händer de nått skoj i helgen? kramizz

2008-11-28 @ 14:15:12
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback