Är jag kärring nu?

Igår köpte jag 8 choklad för 18kr, såna där små ni vet. Jag o M satt o smaskade dom i oss igår eftermiddag. När M hade ätit så gick han för att slänga papperna och sade

- Tack så hemskt mycket för chockladen kärring
- Vadå kärring? frågade jag
- Ja nu när vi har vatt förlovade i 4 år o snart vatt tillsammans i 5 så har jag rätt att kalla dig kärring
- Men isåfall har jag rätt till att kalla dig gubbfan
- Nä! Du måste fortfarande säga älskling
- När får jag börja säga gubbfan då?
- Aldrig, för man måste ha vatt ihop i minst 80 för att få säga det o så gamla blir vi inte!

Kommentarer
Postat av: Towa

:) det kommer nog fler tävlingar söt

2008-11-07 @ 17:24:03
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback