Fredag :o)

Är det inte chefen som ringer o väcker en så är det M och så var det imorse. Han ville att jag skulle komma o möta honom efter jobbet och sen gå o äta mjukglass. Sagt o gjort. Mjukglass i bägare med noisette sås *mums*

Kom sen hem o gick ner i tvättstugan direkt, är inte kul o tvätta speciellt när det är så fint väder. Jag har kört 6 maskiner tvätt och har 5 kvar. Har ändå mer uppe i lägenheten som behövs tvättas men det kommer vi itne att hinna, känns som jag kanske får boka en ny tid med en gång :o/

Får nog sätta upp flugnätet snart för balkongdörren.. Här är säkert 7 flugor inne som är jäkligt irriterande! Köpte flugnätet förra året efter att jag en kväll dödade 78 flugor!! Rent sanslöst o vi bor mitt inne i Sjöbo o inte ute på landet! Men sen å andra sidan så bor vi på första våningen och precis nedanför balkongen fanns det buskar som flugorna älskade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback