Regn, åska och nannat länge

Min lille påg är trött idag, han har sovit sen 14.30. Annars sover han högst 30min mitt på dan. Men ivf så fick jag ett ryck o städade på toaletten, dammsög och tvättade golven. Ska börja med maten om en stund så den är klar när M kommer hem vid 17-tiden.

Innan idag vid 12-tiden när jag satt o gav K mat så blev det jättemörkt på en gång och lika fort som det blev mörkt börade spöregna och åska som tusan! Jag fick fart o drog ut kontakterna till datorerna och tven.. Åskade sen o spöregnade i 40 min ungefär. Sen dess har det regnat till o från hela tiden :o/

Har pratat med mäklaren idag :o) Pratade med banken igår, de hade glömt bort oss!!! Så arg jag blev när M berättade det! J-la skitbank! Är glad att jag inte är kund hos dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback