Kinamat, Max, Ozzy och vitlaserad...

Vi kom till slut iväg till Malmö igår, var inne på Babyringen och beställde en vitlaserad tripp trapp stol och ljusblått klädsel till sittvagnen, DYRT! har fått lite bidrag som tur är :o) Riktigt snyggt kommer det att bli :o) Laddar kanske upp bild senare.

Jag vile äta kinamat, så vi körde till Lund för att äta på restaurangen vid Mårtenstorget. När vi väl hittade in till den gatan, är jue enkelriktat överallt dessutom så har vi aldrig parkerat utanför innan men nu hade vi K med o ingen vagn. Men ivf, så parkerade vi precis utanför och skramlade ihop 13 kr till parkeringen, när jag lagt på sista 5:an så säger M "jaha, då kan vi köra igen" och pekar på dörren till restaurangen SEMESTERSTÄNGT!! Så j-la roligt! 13kr åt helvete! Ok, inte mycket men är ändå retligt. Och jag som så gärna ville ha kinamat! Körde till Max istället...

Vi kom till mamma vid 17-tiden? Åt jordgubbar och glass *mums* o snackade lite skit. Körde sen hem med lilla kissen som vi döpt till Ozzy

Nu ska jag iväg o handla, M ville ha chili con carne till middag...


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Vilken osis! :/

2008-06-29 @ 16:18:04
URL: http://lortgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback