Helgen

Lördag: Uppe tidigt med K som vanligt, ville gå o lägga mig igen redan när jag gick upp. Var riktigt trött hela dagen! På eftermiddagen kom A hit, vi gick ner en sväng på sjöbodagarna. Man kan väl säga så här att Köpingebro-dagen har mer att erbjuda än vad sjöbo har + massor av folk i Köpingebro som är ute vilket det inte var i Sjöbo. Skillnaden på Köpingebro och Sjöbo för er som inte vet. I Köpingebro bor det ca 1200 pers och i Sjöbo 12000 pers *s* Jaja, vi gick ivf till Pe-Ge's o åt mjukglass :o) Till middag blev det lax med en übergod sås :o) På kvällen satt M o A och spelade X-box 360 medan jag nattade K...

Söndag: Blev väckt av telefonen 7.28! varför ringer man så tidigt en söndagmorgon?!?! Inte kul! K vaknade ivf o somnade inte om så det var bara till att gå upp *gäsp* Jag var lika trött som jag var igår.. Han somnade igen strax innan 10, då även jag passade på att sova lite :o) Vaknade strax innan 12 av att lillkillen låg o skrattade i sin säng..
Eftermiddagen spenderades lite på balkongen och lite i soffan. Körde sen ut till svärföräldrarna och grillade :o) Jag satt nästan o somnade i deras soffa vid 20-tiden så drack en kopp kaffe och nu är jag riktigt pigg..

Gjorde föresten rabarberkräm idag, har jag inte gjort innan. Vet inte vad jag gjorde för fel för den var inte det allra minsta syrlig och ändå hade jag inget socker i... Nån som är duktig så får ni gärna tipsa om hur ni brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback