Skönt :o)

Vaknade 9 imorse, trött som bara den! Men fick ändå undanplockat en hel del :o) Vid 13? stod A i dörren o sa att hennes mamma satt i bilen och jag kände mig som ett levande frågetecken... Vi skulle tydligen ut till min mamma. Så jag fick fart o packa skötväskan m.m. Mamma bjöd på god pastasallad *mums* Var hemma igen strax efter 18. M hade vatt riktigt duktig och satt ihop tripp trapp stolen som K invigde lite senare med att äta sin allra första smakportion, potatis som han verkade gilla :o) När han ätit var vi ute o gick i drygt 2 timmar till 21.30. Sen dess har jag suttit här o nördat mig och tittat på varenda sida i ikeakatalogen. Tven har varit avstängd hela kvällen, sååå sköönt :o) Var länge sedan den var det en hel kväll.

Nu ska jag snart gå o lägga mig, får se vad morgondagen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback