Det senaste

Var ett tag sedan man skrev här känns det som...

Söndag: Gjorde inte så mycket, M tränade så jag o K var själva. Vi gjorde inte så mycket mer än busa och kela hela dagen förutom när vi var ute och gick i 1timme, var så himla varmt och kvavt ute så jag var rent genomsvettig när vi kom hem, intresant va? J ringde o påminde om att hon skulle sova här denna veckan. Det hade jag inte fått reda på innan så det var "öhh? Jaha, det visste jag inte" Hon o mamma kom vid 20-tiden? Vi åt varm banan med chocklad i *mums*
M o J sov i skift *s* När J går upp på morgonen så går M o lägger sig *s* Så jag delar säng med både J och M om nätterna numera ;o)

Måndag: Ringde vår mäklare till detta huset, bestämde att han skulle komma hit dagen därpå kl10. Och jag fick väl fart med o städa eller ja plocka undan ivf. Bort med madrass, flyttkartonger, rentvätt m.m. Här såg för jävligt ut! Saker precis överallt! vet inte var man ska göra av det heller för här är ingen plats. Höll på hela dagen nästan, jag dammade t.om! Inte för att det behövdes direkt men var lika så bra när man ändå var i farten! På kvällen kom J och vi åt korv o makaroner och tittade sen på Simpson filmen

Tisdag: Mäklaren kom 9.30, varken M eller K hade kommit upp ur sängen än, och jag hade precis fått undan sista. Men ändå. Han var här högst 10 min och fotograferade. Så mycket städning för så lite... Vid 16-tiden körde jag till C som skulle ha ljusparty. trevligt trevligt. Vi åt pizza och snackade skit innan folket kom. Jag var hemma ca 22.40. K har inte sovit sen 14.30 om man bortser från de 10min i min famn vid 19-tiden. Han somnade som en stock i bilen och lika fort igen när han kom ner i sin säng. Hoppas han sover länge imorgon! Nu kommer snart M hem och jag är inte ett dugg trött (kanske pågrund av de 2 kopparna kaffe jag druckit nu ikväll)

Onsdag, Torsdag och Fredag: Har inga planer änsålänge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback