Födelsedag :o)

Idag fyller jag 25! :o) Vaknade redan 7.30 o kunde inte somna om så jag låg kvar o drog mig lite o njöt av att K ännu inte vaknat. Gick upp prick 8 o 5 min senare så vaknade lilleman o var hungrig!

Igår så gjorde jag 3 st julgrupper, städade och lade på nya filtar i soffan, nya kuddfodral o ny duk på soffbordet! Det blev jättefint! Men mest nöjd är jag nog med julgrupperna, får se om jag fotar dom en dag, Igårkväll när jag o M stod ute o rökte så sa jag till M att vi hade vatt jätteduktiga idag, han bara skrattade o sa "nej, du har varit duktig! Jag har bara plockat undan K's leksaker o mina saker medan du har sprungit fram o tillbaka o städat" :o)

Nä tänk om man skulle börja duka, dekorera tårtan o göra ve sig innan folket kommer...



MYCKET ljusare o fräshare! :o)

Imorse tänkte jag på det att jag minns jättemånga från min gamla klass, asså de från grundskolan när de fyller år.. 13 mars, 2 juli, 28 o 30 november, 14 december, 1augusti, 10 januari med flera... Undrar om det är nån i klassen som kommer ihåg att jag fyller år idag. Inte för att jag tror att nån av dem läser men det hade ändå vatt kul o veta. Vi gick jue ändå i samma klass i 10år!

Kommentarer
Postat av: jessica

gammal tant idag då :) men tycker om dig iallafall :P

2008-12-07 @ 11:38:46
URL: http://jessicapilman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Grattis

2008-12-07 @ 12:52:14
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för en jättetrevlig eftermiddag! Jag gillar er "nya" soffa!

2008-12-07 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback