Dagarna 2

Jag blev klar med tårtbottnarna igår! De ligger nu i frysen o väntar på att bli framplockade och garnerade :o) Hoppas nu bara att det räcker!

Dagens planer: Gå o duscha, packa skötväska m.m. och vänta på M som ska komma hem från jobbet. Strax innan 13 ska vi 3 bege oss till jobbet, M ska på ett möte o jag o K ska snacka skit med de andra. När mötet är klart ska vi till ikea! :o) Jag fick min vilja igenom! :o) Får se om jag städar toaletterna när vi kommer hem annars får jag göra det imorrn.

Imorgonkväll skulle jag egentligen på "modell för en dag" i Turning Torso, men det blev inställt pg.a sjukdom :o( Jag som har sett fram emot det!  Hoppas att vi får en ny tid, men tror det knappast :o/



Min "fina" tårta för 3 år sedan

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hahah nej jag tror inte han tackar nej, papper som prasslar och allt. :P

2008-12-06 @ 13:07:03
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback