1 December

Redan 1:a december! Vilket betyder att jag fyller år om 6 dagar!

Var på Boan igår för att köpa en stor ljustake till vardagsrummet eftersom den som står där nu är så liten så det ser jue bara löjligt ut! Hittade ingen som vi gillade men jag hittade en jättefin stjärna på fot som jag ville ha men det ville inte M, den kostade visserligen 350kr med.. lite mycket kanske, men så fin den var :o)

Denna veckan hade jag tänkt baka minst 3 satser vaniljbullar, göra några julgrupper m.m. Så senare idag tänkte jag bege mig ut o inhandla lite julstjärnor o hyacinter. Ska se om jag hittar nån tjusig korg med som man göra nåt skoj med. Vi får väl á se vad det blir!

M har rensat bland sina kläder som låg utspridda i K's rum så nu är där nästan riktigt fint. T.om doppresenterna är uppackade nu! Nästan 6månader efter dopet, bättre sent än aldrig?



Mamma, mamma! Titta vad jag hittade! Massa gosedjur!
Han klättrade själv upp i liggdelen o satt där hur länge som helst o lekte!

Kommentarer
Postat av: jessica

shit vad stor han ser ut. Asså han ser äldre ut än vad han är. :)

2008-12-04 @ 10:51:15
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback