Vitlökspressen!

Vitlökspressen blev min räddning tidigare ikväll! Det var så här att vi åt pytt i panna till middag och jag tänkte att man kan jue göra litta till K med. Så jag lade undan lite, UTAN LÖK! Har testat tidigare o mosa mat genom en sil, vilket inte är till att rekommendera! Jag plockade fram stavmixern som jag var o snodde hos pappa förra veckan. Men det funkade inte alls! Det började lukta bränt o ryka från den och jag tänkte att man skulle haft en sån dära gammal potatispress, det hade nog fungerat och med det i tankarna så öppnade jag kökslådan o fann vitlökspressen! Det funkade hur bra som helst! Blev skibra! Så nu står där 3 portioner pytt i panna-mos i frysen o väntar på att bli uppäten, hoppas nu bara att han tycker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback