Vi vann?!?

När vi var på ikea i måndags? så på parkeringen sprang en kille runt (Oscar heter han tydligen) o frågade 5 snabba om städningen hemma och om man ville så kunde man vara med i deras utlottning o då kommer nån hem o tvättar en matta, sanerar en säng eller soffa. Jag sa till Oscar att vi kunde vara med i utlottningen för jag tänkte att vi "vinner" inte ändå men så fel jag hade. De ringde i eftermiddags och vill komma redan imorgon o städa här :o)

Fick det erbjudandet i vintras med men tackade då nej för visste inte alls vad det var, men sen i efterhand ångrade jag mig. Är jue inte helt fel o få nånting städat helt gratis! Och NEJ vi tänker inte köpa den dära produkten dom kommer att använda!

Med sån tur som vi hade denna gången så kanske vi vinner soffan som jag är med o tävlar om med! Hoppas det! Den 5 sept läggs vinnarnas namn ut på nätet :o) *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback