Inget alls

Inget alls som är roligt längre! Har varit så nu de senaste dagarna. Är så trött på att gå hemma o göra samma sak hela tiden, dag in o dag ut.. Upp ca 8.30 byta blöja o ge K gröt, sen ner med han i gåstolen så jag kan äta frukost. Efter det vänta på att antingen posten kommer eller trötta ut K så han somnar o jag kan sätta mig vid datorn. Sen ska det jue lagas mat, diskas, städas, handlas m.m. Inget roligt alls! Men nu idag har jag bestämt mig för att när K vaknar efter sin sovstund så ska vi gå ut o leta efter en lekplats med babygunga :o)

Jag hickade hela dagen igår! Sällan jag hickar men när jag väl gör det så gör jag det från o till i flera dagar! :o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback